Help en Tips.

1. Het kan voorkomen dat er een andere route word getoond, dan je zou willen. dit kan komen omdat er word uitgegaan van de meest economische route. het kan echter voorkomen dat de afstand dan ook langer is, en de prijs hoger is dan verwacht. je kunt de route dan aanpassen door een extra tussenstop op te nemen, zo kun je taxiboeken de juiste richting opsturen, als je deze tussenstop goed uitkiest, zitten er verder geen extra kosten aan verbonden.

2. Op het moment dat u een boeking heeft gemaakt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons. de order status staat dan op "in behandeling". wij gaan deze boeking inplannen in ons systeem, u krijgt dan vervolgens weer een mail ter bevestiging hiervan.

3. De boeking dient minimaal 1 uur van te voren geboekt te worden, heeft u eerder een taxi nodig, bel dan: 053 4615060

4. Als de boeking aangeeft dat er geen taxi's beschikbaar zijn, dan zijn er reeds meerdere boekingen om dezelfde tijd, wellicht hebben we dan nog steeds mogelijkheden om de boeking aan te nemen, neem hiervoor contact met ons op. De boeking geeft zelf aan wanneer de taxi's wel beschikbaar zijn.

5. Op speciale feestdagen hebben we de boeking uit gezet, dit omdat er te veel aanvragen binnen komen, neem hiervoor contact met ons op om een taxi te boeken.

6. Heb je regelmatig een taxi nodig of je wilt vaker een zelfde rit boeken, dan kunnen we hiervoor misschien een extra korting geven, neem ook hiervoor contact met ons op.

7. Het is niet noodzakelijk om je te registreren, je hebt dus geen account nodig. wel krijg je bij je eerste boeking inloggegevens om je boeking in te kunnen zien, indien je wel gebruik maakt van een account, kun je tevens adressen opslaan in je eigen adressenboek, je rit geschiedenis bekijken, en je gegevens aanpassen.

8. Voor ritten wat buiten ons werkgebied ligt, vragen we u, vooraf de betaling te voldoen, voor vaste klanten zijn hiervoor uitzonderingen.